Cintazorg ziet klachten als een gratis advies. Wij vinden het belangrijk dat de cliënt zijn of haar klachten kenbaar kan maken zodat de tevredenheid wordt hersteld. Daarom bieden we cliënten en naasten een klachtenregeling bij het ontstaan van klachten. Als u niet tevreden bent met de hulpverlening heeft u het recht om een klacht in te dienen en een oplossing hiervoor te vragen.
U bespreekt uw klacht eerst met uw begeleider. Leidt dat niet tot een oplossing, kunt de onafhankelijke vertrouwenspersoon van Cintazorg uw klacht in behandeling laten nemen. U kunt ook bij externe klachtencommissie van Cintazorg uw klacht indienen. Een klachtenformulier wordt door Cintazorg verzorgd.
Interne afhandeling
- overleg met uw begeleider
- indienen bij vertrouwenspersoon
Externe afhandeling
Stuur uw klacht naar:
Klachtenportaal Zorg B.V.
Westeinde 14a
1601 BJ Enkhuizen
Vermeld ons lidmaatschapsnummer: 10351